Zimnicea -Las Palmeras

Zimnicea -Las Palmeras
welcome

sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Premiile EMA 2010 - MADRID - aici pe pagina asta

Ne aflam in Madrid unde vom vedea premiile EMA mtv Madrid 2010 .
Pe pagina asta veti vedea cele mai bune poze de la acest eveniment , poze de pe covorul rosu , de la concertul MTV DAY  .
Aici o sa publicam pozele de pe covorul rosu unde o sa para romanca nostra INNA .



Din pacate INNA NU  a aparut la premii , dc? .. nu se stie...
Covorul rosu a fost inclocuit de unu mov ...
Miley cyrus a venit cu o rochie alba de D&G
Eva longoria a aratat niste picioare superbe .... Katty a fost cu sotusu ...
Pagina noastra a fost akolo 2 zile si a vazut photocallul ( covorul rosu) si am luat pix si hartie sa vedem cu se organizeaza niste PREMII.









Zilnicul premiilor :

1 Am vazut intrarea principala la CAJA MAGICA ( unde se organizeaza - recint).Acolo punea welcome to EMA MADRID ... SI CUM SA NU IN SPANIOLA ..
Erau multi reporteri si englezi .... fara numar...
Apoi am intrat cu 24 h inainte sa vedem photocalul .. frumos frumos... si am ajuns pana la bucatarie dar nu nau lasat sa intram :(
Am mers pana la photocal uramtaorea zi sa vedem faimosi ... si cam atat ....
IMAGINI ORIGINALE :


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu