Zimnicea -Las Palmeras

Zimnicea -Las Palmeras
welcome

sâmbătă, 4 iunie 2011

CE IAHT AVEM.......

Ioan Niculae şi-a prezentat iahtul! "Sunt pasionat de vânătoare! Îmi place să vânez urşi!"

Ioan Niculae şi-a prezentat iahtul său şi a vorbit despre afacerile sale. Este mândru de investiţiile făcute şi nu ar renunţa niciodată la afacerile de la Zimnicea. Tot acolo şi-a făcut şi o casă de vacanţă.

niculae
"Am încercat ceva pentru actualul oraş Zimnicea. Cred că va ajunge "capitala" judeţului având în vedere investiţiile făcute aici. Ăsta a fost destinul meu. Eu am investit în agricultură. Nu mă interesează pe mine topurile financiare. ", a dezvăluit omul de afaceri la CANCAN TV:

Finanţatorul Astrei este un împătimit al vânătorii. "Sunt pasionat de vânătoare. Vânez mistreţi, fazani, iar când merg la munte vânez chiar urşi.". a completat Ioan Niculae.
 daca doriti sa vedeti poza mai mare faceti clik pe ea  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu