Zimnicea -Las Palmeras

Zimnicea -Las Palmeras
welcome

joi, 28 iulie 2011

Alexandra Stan – Cum a cucerit Vestul?

Alexandra Stan este deja un nume pe piaţa muzicală internaţională, având milioane de ascultători în Brazilia, SUA, Marea Britanie, Danemarca, Italia. Acum, vine cu noutăţi şi ne spune care este este cheia succesului.

alexandra stan a cucerit lumea cu mr. saxobeat- Alexandra, ai un succes foarte mare cu piesele tale, mai ales în afara ţării. Cum ai reuşit?
Prin muncă şi sacrificii. Pe lângă talentul pe care dacă îl ai trebuie cultivat, e nevoie de rezistenţă fizică şi nu în ultimul rând, să faci sacrificii. Timpul nu îţi mai permite să ieşi cu prietenii sau să petreci foarte mult timp cu familia.

- "Mr. Saxobeat" e de cinci săptămâni locul 1 în Top Billboard Hot Dance Airplay, dar şi pe primele locuri în European Top 20, o performanţă la care nu a ajuns până acum niciun român. Te aşteptai să ajungi până aici?
De şase săptămâni, mai exact. Este un record personal şi o premieră în acest sens pe piaţa muzicală din România. Niciun alt artist nu a reuşit această performanţă până acum. Desigur, nu mă aşteptam la un asemenea succes, însă mă bucur că am ajuns aici.

- Câte ţări ai cucerit cu muzica ta?
Megahit-ul "Mr.Saxobeat" este în continuare pe primele locuri în topurile internaţionale şi a fost no.1 în 9 ţări printre care România, Brazilia, SUA, Marea Britanie, Italia, Danemarca, iar cel mai nou single al meu - "Get Back" (ASAP) - a fost licenţiat worldwide.

- Ce îţi mai doreşti pe plan muzical?
Urmează să lansez împreună cu MediaPro Music primul meu album la sfârşitul lunii iulie, cel mai aşteptat material discografic pe piaţa dance internaţională.

- Ce face Alexandra Stan atunci când nu cântă?

Îmi place să stau să mă relaxez acasă cu familia şi prietenii. Nu fac nimic în mod special: ascultăm muzică şi povestim mult.

- Mai ai timp şi de vacanţă?

Doar ce m-am întors din vacanţă. Am fost la Mallorca, unde m-am bucurat de plajă, soare şi relaxare. În plus am susţinut şi două concerte în Spania.


- Alexandra, cânţi mult şi cânţi bine. Tu ce muzică asculţi?
Ascult muzică « mainstream » pentru că îmi place să fiu curent cu tot ce se întâmplă în industrie. Pe plan internaţionanal cred că Robbie Williams este vedeta mea preferată pentru că este un artist complex, care se autodepăşeşte.
Dana Popa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu